Online Trænings øvelser

 

Følge linket i hver beskrivelse, som fører dig hen til videoen.Det kræver ingen adgangskode at benytte øvelserne

Fodøvelser 1

Gennemgå fodøvelser 1-2 gange om ugen kan være med til at genskabe kroppens balance. Vores fodled er vigtige i forhold til vores hofte/lyske. Mange rygproblemer kan skyldes at kroppen får for mange hårde stød ved gang, løb eller blot det at stå.

Se træningen her

 

US øvelse 1

Øvelsen arbejder med lyske, hofte, lænden og knæ. Træner kroppens oprejste holdning igennem indvirkningen af lyske og lænderyggen,
Øger blodforsyningen til nervernes udspring i balde og lænderyg

Se træningen her

 

US øvelse 2

Arbejder med stivhed, spændinger og hypermobilitet i skuldrerne, også i forhold til hoften og lænden. I sær god til sammefald i overkroppen.

Se træningen her

 

Håndled

Det øvelse hjælper med at håndled og fingre til at blive mere smidige i deres forskellige bevægelses retninger. Samtidig har den stor indvirkning på skuldre, nakke og ryg via håndledenes og armenes reflekszoner

Se træningen her version A
Se træningen her version B

 

Skulder program

Et 30 min skulder program som løsner op for skulder problemer og spændinger. Laves 1-3 gange om ugen gerne sammen med en US øv, som i sin beskrivelse omhandler skulder.

Se træningen her

 

PassuSego PowerTræning

Et ganske enestående trænings program for dig, som gerne vil have bygget muskelmasse på de led, som trænger til at blive styrket, så hele kroppen kommer til at fremstå i balance. Denne træning har adgangskode og kan fås som kunde hos Kropsterapeuterne ved at kontakte os på m.eis@kropsterapeuterne.dk

Se træningen her

 

Grundtræning

Så er sommeren reddet - nu kan du få trænnet grundtræningen hele sommeren, selvom at alle hold holder sommerferie.

Se træningen her

læs mere om grundtræningen 

Online biblotek

Fodøvelse 1

US øvelse 1

US øvelse 2

Håndled A

Håndled B

Skulder program

PowerTræning

Grundtræning